miércoles, 6 de febrero de 2008

Carnestoltes pocasoltes (Vinaròs 1ª part)

Una setmana vivint entre papers de diari.
La casa ja mai tornarà a ser el mateix després d'aquest carnaval.
"Manolitats" i "metamorfosis" a punta pala. L'evolució...

PREPARACIÓ:




























































RESULTAT:

















DESTÍ:






































DESMADRE:




























































































































Visca el carnaval de Vinaròs!

Tornarem! Ja anem agafant idees!

lunes, 4 de febrero de 2008

Finos y seguros

Resulta que si que hi havia fotos del Finos.


9è Finos Reagge festival.
Bellpuig, 17 de novembre de 2007.
Black Uhuru
Abyssinians
Lyricson&Jamdowners
Green Valley


Fotos by Lore.


















A fora el carrer: fred polar (-7º la nit més freda de l'hivern)
A dins el poliesportiu de Bellpuig: boira :)
A dins les nostres ments: reagge.

sábado, 2 de febrero de 2008

homes, dones i bèsties


Art contra l'aborriment.
Una post que se'm va oblidar penjar i el tenia perdut entre els esborranys.
Exposicions als tinglados. Oblidades pero existents.
"Polupotron", "boscos "i "homes, dones i bèsties".
































































































































Soy una rumbapunk



Rumberas de andar por casa.
Des+karadas a Begues. Hi ha poques fotos, però molt a recordar. Un cap de setmana intens en tots els sentits. El parèntesis que necessitava.