skip to main
|
skip to sidebar
Annades
lunes, 4 de febrero de 2008
Finos y seguros
Resulta que si que hi havia fotos del Finos.
9è Finos Reagge festival.
Bellpuig, 17 de novembre de 2007.
Black Uhuru
Abyssinians
Lyricson&Jamdowners
Green Valley
Fotos by Lore.
A fora el carrer: fred polar (-7º la nit més freda de l'hivern)
A dins el poliesportiu de Bellpuig: boira :)
A dins les nostres ments: reagge.
sábado, 2 de febrero de 2008
homes, dones i bèsties
Art contra l'aborriment.
Una post que se'm va oblidar penjar i el tenia perdut entre els esborranys.
Exposicions als tinglados. Oblidades pero existents.
"Polupotron", "boscos "i "homes, dones i bèsties".
Soy una rumbapunk
Rumberas de andar por casa.
Des+karadas
a Begues. Hi ha poques fotos, però molt a recordar. Un cap de setmana intens en tots els sentits. El parèntesis que necessitava.
domingo, 27 de enero de 2008
Aquí no hace falta cama
Aqui nadie va a dormir!
Rumba catalana a flor de pell amb La Pegatina.
Tornar a redescobrir Lleida no té preu.
Les fotos són del Dani, que ens va sobrecarregar les neurones a base de flash.
pa otro lao
EXAMENS?
viernes, 25 de enero de 2008
Y era muy guapa la que miró
Donde vayan dos Manolis juntas, que se aparten los demás.
Ets l'alegria de la casa.
Per això i molt més, gràcies.
lunes, 21 de enero de 2008
más de lo mismo
Tarragona és inspiració. Cada cop més.
Ompliu-vos els ulls.
Fill your eyes with inspiration. This is Tarragona.
Entradas más recientes
Entradas antiguas
Inicio
Suscribirse a:
Entradas (Atom)
Archivo del blog
▼
2009
(11)
▼
abril
(1)
postales típicas de Buenos Aires
►
marzo
(9)
►
febrero
(1)
►
2008
(61)
►
diciembre
(1)
►
noviembre
(4)
►
octubre
(5)
►
septiembre
(7)
►
agosto
(8)
►
julio
(4)
►
junio
(2)
►
mayo
(4)
►
abril
(3)
►
marzo
(7)
►
febrero
(11)
►
enero
(5)
►
2007
(13)
►
diciembre
(1)
►
noviembre
(2)
►
octubre
(4)
►
septiembre
(2)
►
agosto
(4)
Datos personales
Anneta
fotògrafa
Ver todo mi perfil