lunes, 4 de febrero de 2008

Finos y seguros

Resulta que si que hi havia fotos del Finos.


9è Finos Reagge festival.
Bellpuig, 17 de novembre de 2007.
Black Uhuru
Abyssinians
Lyricson&Jamdowners
Green Valley


Fotos by Lore.


















A fora el carrer: fred polar (-7º la nit més freda de l'hivern)
A dins el poliesportiu de Bellpuig: boira :)
A dins les nostres ments: reagge.

sábado, 2 de febrero de 2008

homes, dones i bèsties


Art contra l'aborriment.
Una post que se'm va oblidar penjar i el tenia perdut entre els esborranys.
Exposicions als tinglados. Oblidades pero existents.
"Polupotron", "boscos "i "homes, dones i bèsties".
































































































































Soy una rumbapunk



Rumberas de andar por casa.
Des+karadas a Begues. Hi ha poques fotos, però molt a recordar. Un cap de setmana intens en tots els sentits. El parèntesis que necessitava.
























domingo, 27 de enero de 2008

Aquí no hace falta cama


Aqui nadie va a dormir!
Rumba catalana a flor de pell amb La Pegatina.
Tornar a redescobrir Lleida no té preu.













































Les fotos són del Dani, que ens va sobrecarregar les neurones a base de flash.


























































































































pa otro lao



EXAMENS?

viernes, 25 de enero de 2008

Y era muy guapa la que miró


Donde vayan dos Manolis juntas, que se aparten los demás.
Ets l'alegria de la casa.
Per això i molt més, gràcies.

lunes, 21 de enero de 2008

más de lo mismo


Tarragona és inspiració. Cada cop més.
Ompliu-vos els ulls.







































































































































Fill your eyes with inspiration. This is Tarragona.