jueves, 26 de junio de 2008

Foc Joliu



L'estiu és foc, el foc és màgia.
I deixo que m'enamori endimoniadamanent el ball de les flames, l'espetec de les espurnes i l'olor de la pólvora.
De Sant Joan no hi ha fotos, però vull creure que és millor així.









































































































martes, 3 de junio de 2008

Jubileo



Ens ha donat per celebrar l'any jubilar també...

I alcem la copa de vi... (sangria don simon en aquest cas) i diem adéu (o arreveure) al claustre de la facultat que ens ha acollit aquests 5 anys.

La URV ha parit una nova fornada calenteta i cruixent de llicenciats en Periodisme i Publicitat i RRPP.

Ara toca esbossar un futur... i aquests 5 anys representa que ens haurien d'ajudar a fer-ho.













lunes, 26 de mayo de 2008

TARRACO VIVA


Festival romà de Tarragona.
Sobren les paraules. La pluja d'aquest cap de setmana ens ha empapat de coneixement.
La cultura és espectacular.


































EXAMENS?


EXAMENS??
Només sé que aquest any s'acaba.
Llicenciada en Publicitat i Relacions Públiques.
Espero que aquesta llicenciatura em serveixi per lluitar-hi en contra...

Resum de 3 setmanes sense ordinador



3 setmanes o més... han donat de sí.
El tren m'ha portat a mi i als Erasmus amunt i avall.
Vall de Boí, Montblanc medieval, rafting, Trapezi, platja, festival de música al carrer de Vilaseca, concerts d'Arangu, la Pegatina, Amparanoia, la Kinky beat, dúo dinámico, salseta del poble sec, dúmbala kanalla, tangarika orkestar, i... SKATALITES! sota la pluja.


Qué més, qué més... ah, sí! Harek ve a Tarragona, el papa ara és motero, els espaguetis són blaus i el sofà torna a estar ple de couchsurfers.



S'apropa l'estiu! que es noti!